3 Ekim 2013 Perşembe

ALACAĞIN OLSUN İNSAN! BİR KERE ŞAŞIRTMADIN BENİ!




Düşlerden uyanırsın, iğnelerden bir yatak
Ağzında tadı kalmış eski bir aşkı yutkunarak,
Çok geçmiş önceden, tutkuyla yaşamış,
Çok gelecek sonraya, yeniden başlamış olabilirsin,
Ama şimdide cezan ağır; ‘Seçimler yapmak’!
Kendini kandırmak için daha çok sözcük bulmak
Bir an durup acırken kendine, bir an yara izlerini unutmak

Alacağın olsun insan! Bir kere şaşırtmadın beni!
Hikayenin ortasında takdir edilesi bir çaba,
ama yazık ki, sonu o  bildik yağmura yakalanma
Tatmin bekleyen bedenler, aklın ağzını oyalarken,
İçindeki köşelerde hep bir ‘görünmeme’ beklentisi,
Tanrılara benzediğini söylüyordu hala aynaların,
Ben kapıdan çıkarken, arkamdan sinsi sinsi.

Konup konup kalkıyor umudum, yorgun
Kalpte o büyük yaraya bakıp beni çağırıyor
En sevdiklerim listesinde en üst sıra.
Duyamıyorum, acının sesine karışıyor sesleri
O kadar kırılmışım ki, parçalarımın çoğu çoktandır kayıp,
Her gün çoğalırken şehir gözümün önünde
Kaç sahipsiz şiir atıldı kim bilir sokağa…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder